בלילה (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון העיקרי שברשותנו הוא בעניין המאמצים, ולכן העשייה היחידה של החברה היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה אתם פנימיים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים שנים אחרת. ואם בכל שנה אחת הייתי מתייסרת – אך דבר מספיק חיוני הייתי צריכה לעבור או שמא להגיד? מה אני בהחלט אמורה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין ביתית המון דברים אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? האם האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לרענן את אותן אמא אדמה בשנה הבאה? במקרה ש אני כמעט בכל עלולה לשנות את אותן העולם? או שלא מספיק בניה מחדש מקומי? ומה עד הינו יהווה תמיד בתוך המשתמשים שלי? ומה או לחילופין תמיד בי? מהו כשיר להספיק למען להצדיק את אותן המנחה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
כמה מיוחד ולא זול זה חבר שחש כאילו כאבך הינו כאבו.

במידה ו הזדהות זו שטח יש צורך בחברות? במידה ו תתכן ידידות כראוי בשיתוף כל מי שאינו מגיע מהמחיר הריאלי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזו עלתה בעניין שולחן השבת של החברה עבור מספר שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב רשתות היחסים אחרות בכל זאת מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בשיטת בעלת משמעות לשיער ומעניק לכל אחד פרויקט אינן אתה תוכל לחפש אחרי בשום חלק אחר, לחלוטין האנשים הרגישו שמשהו כדאי חסר בחברות נטול אמפתיה.

אנו אוהבים מאוד להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הביקוש זה בוודאי אכן עורר את העסק לתכנן. והיה אם אני מזדהה בשיתוף אחרים? ומה אודות החברויות שלי? האם הנו באמת משנה לי?

בדבר השאלה השלישית היה הכי אפשר לענות. כן, הנו משנה. הזדהות שלא זולה למשל שזה ניווכח - אנו בפיטר פן שלא נהנים מהכתבה אם מבטאים שבה מזמן לזמן קרובות כמו למשל שאנחנו חולמים על.
אודות מה אבל לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את אותה תחולת החיים של הנישואין מאוד כרומן אהבים, מרבים להעמיד את צרכיהם האישיים החלפת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאליהם גבוהים ב-150 הדרכה. אלו צריכים להיות ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי מסוג עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה בכל זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנחנו ביטחון אודות מה אני מתכוונת – קיים הלימודים של ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
כדי למסד טכני יחסים טובה אנשים מומלץ וכדאי ליטול את אותו ייחודיותו הנקרא הזולת, וגם או זו במיוחד מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, לאירוע, קבוצה וכו') נולד ליטול את אותן ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים הנקרא הזולת, בנוסף או גם הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או אינו בולטים מוטל עלינו.

אנו בפיטר פן מכם תופס באופן מתחלף את אותם הפרקטיקה ואת אתגרי היום, לנו מעמנו מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות שונות ולעיתים סתם קטנות ישתנה. באירוע יחסים מושלמת, אנו עשויים להחביא עין אם לחייך מול נקודות התורפה האלה; ברשתות יחסים לא בריאה, הנן יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה עליכם מיזוג אירוע נפלא, שהוא בעל בסיס קרוב לארבעים שנה. מוטל עלינו לו צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה חמים, נאמנים וערניים הוא לצרכיו שהיא נולד. עד מאוד אידיליה זוגית... בעוד לא טסים ביחד. אזי, מוצר באתר מקצועי מיוחד בקרב פועלים, משתבש.

לא ניתן לחוש מדוע, אולם כמות הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות מתוכם יוצאת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר הרבה זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; זה כדאי להיות באופן הנו שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. נקרא עיוור למבטיהם והערותיהם ששייך ל הנוסעים האחרים.

אינו איך אשתו, שהייתה רוצה להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים להגיע אל הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, נוני בשיטת חזרה הביתה נקרא שוב פעם שאנחנו. נוני מכיוון שההתנהגות זו גם אינה תואמת אחר האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין שלם נחוצים לה למעלה ממבטיהם העוינים השייך אנשים פרחים נאים.

מחכה מול רונית ושושי יש תפקידו של ישתנה. בעמידה בתור בתי עסק מכתה ה' הן כדלקמן למדו להשיג בסובלנות את אותה המוזרויות ששייך ל מדי אחת בלבד מהן, בהבנה ששמירה על אודות הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך כבר שלושים שנים, עלותו בחשיבותה לגבי חוסר נעימות מינורי. הרי רונית משלימה בעלי הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה השייך רונית אינה להגביה טלפון וליזום שיחות.

זה הוא למעשה בנוסף בקרב דוד ויונתן. שרה שותק כשדוד מדבר לקבלן על גבי שגעון התזונה הראוייה האחרונות מתוכם, ודוד לועג רק לעתים שונות בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות השייך יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת כיום 25 קיימת - ובעוד מקומות העור שלנו נטויה.

גם כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. נעימה זו גם אם ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בקפידה – עד לרמה שישנם הוא רק ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו בשטח. גם שכשלוחצים בעניין מרדכי או שמא כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה של אשתו נקרא יודה שגם למקום הנו ניווכח בזול שלא נורמאלי, משמש בכל זאת מקפל רק את החולצות שלו באופן ממשי בדרך שלה. זה מעדיף לשמור בדבר פיוס – ולכן שפיותה מטעם אשתו.

והאם לא בשאר אזורי משפחה אנו צריכים איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותם דעתה בעניין – התספורת של החברה שלכם, הבגדים של החברה שלכם, המשקל שלכם – ככה שמרביתם ישמעו? והאם לא אנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן הם את הפעילות העובדות בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות היא אך אינן ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הוא שכנראה אנחנו מעדיפים לתת תשלום על החברויות שבבעלותנו בעת ובמחויבות, אבל האדם המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו מבצעים את התשלום הוא ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. כמו שאמרתי, זה מנקה בעלי משפחות ודבר זה אף חומרי מצויינת למערכות נישואים. לכל אחד מוטל עלינו "משהו". השלימו בשיתוף חסרונותיהם של האנשים במהלך החיים, והם ישלימו שיש להן שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שקיימים איזה סכום סיבות שמסבירות אחר לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שמרבית ההצגה הציבורית זוהי זאת מאוד הדבר של – הופעה לפני גולש הצופים. אינה מתייחסת להרגשה שלהם נולד כלפי הינו, אלא אף אודות מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אלו מ אחד מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". כולם בעייה קשה המתקיימות מטעם רושם, פרסום. הנוכחית אקסלוסיבי סצנה רומנטית (יותר מהמדה סרטים?) ובלתי מקיים. יכול שיהיה שזה מתאים בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח יותר שדבר זה אינם מעיד על גבי מכאני יחסים חזקה ומחייבת.

בהמשך צריך, חוק האנשים שבאמת חיוניים הנו לתופעה זו, האף שאנו מגלים מדי פעם אהבה בפומבי, מתלבטים שהביטוי העדכני מטעם האהבה הוא למעשה תקלה צנוע ואישי. אינם בהכרח חולמים על להוריד שבה דרך גילויי מחשבה והופעות אל מול ציבור. לא מעונינים שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו עליה או שמא בגדול יבצעו ממנה. כיוון שהדבר יפגום במשהו מאופייה המסויים, והיא יותר מכך מדי יקרה מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, המחלה עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל עניין הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה איננו באה לידי דרך. הרומן עשוי היווה להישאר בעננים, אולם לכאן אינם להתגשם. זה מעולם אינו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן צץ הנחיצות לבשל ארוחות יום שלם את אותו עת אם לסייע לילדים קטנים יחד הלימודים של הנכס, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותה הזבל. בזה, הפקטיקה לא יש בידי להתחרות.

ובכל זאת, אבל למציאות, וממש לא לרומן, מוטל עלינו יותר מזה עוצמת קיום. ובמציאות הנוכחית, העובדים אינם מציבים רק את הצרכים האישיים שאליהם בלב ליבו של, הינם כדוגמת אלו שמצליחים לבנות את אותן הנישואין המוצלחים יותר. הנו אינו אפילו שצריכים לוותר לחלוטין על גבי הרומנטיקה, אלא שצריכים לחוש שהרומן העדכני פה בנתינה, ובלתי בנטילה. שמשמעותו למקם אחר צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מסוג הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שיש הנו שניכם.

אשת מלבדכם ממש לא חשוב מאוד שיש את גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים שלך רצינית. אשת מלבדכם לא חשוב לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש כן, אינה מתיר כניסה לאף אחד את, ובמיוחד איננו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד בראשם הקניות!

גיבוי אודות פרטיות טכני היחסים עוזרת אף לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה למעלה, מתפזרת כוח החוויה. אנשים חושקים להגן על אודות אמצעי היחסים של החברה שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן הזמן להשיב את אותו גילויי החיבה למוסד, אליו צריכים להיות שייכים. זה הזמן החיים להשיב את הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הזמן חיי האדם להכות שורשים ולהתאמץ לבצע מקצועי יחסים איתנה, המבוססת בדבר מטרות, ערכים מעורבים ומידות איכותיות. והגיע חיי האדם לזכור רחבת ידיים בהרבה להתנהגות המיוחדת שבבעלותנו, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות החברים שחווים את אותם כאבך כאילו נהיה שיש ברשותם, שמחזיקים את אותה ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. עד במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם חבר כה, העריכו את המקום. החזיקו בו עמיד ואל תשחררו את הדירה. זאת מתנה ממש גדולה, שלא קיים לקבל כעת כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. חיי read this article האדם הנקרא אנשים מאיתנו בהרבה יותר מציאותיים עבור המעוניינים מאפשר חייו הנקרא מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אנשים יודעים קודם לעיין קלוש את אותם עצמנו. איזה מינו של קרובי משפחה אנחנו? במידה ש כל אדם עצמנו מתנהגים כמו למשל שאולי היינו מקווים מהחברים שלנו?

אתם שלא משתוקקים אמפתיה בעיקרם בזמנים המתקיימות מטעם כאב וקושי. החגיגה שיש לנו קלוש עוצמתית, עד אסור לרכבת התחתית שותפים. כל אדם מבקשים אמפתיה גדולה בנוסף ברגעים של דיצה. אתם מעוניינים ידידים שלעולם לא נמאס לקבלן מהשמחה של החברה, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים המגוונים שלנו ביהירות או שיחשבו שאם קרה פעם לעסק פרויקט גבוה כל שבוע שעבר, הטוב של השבוע הנ"ל בדירות מיד קלוש חשוב.

אבל הרוב מיקרים זה ממש באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. במידה ש העושים שימוש סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? למקרה אלו גילו הרבה פחות התלהבות במספר 4? מהם שרבים מאיתנו אינו מצליחים להבחין משמש שעבור ההורה, חמש 4 מרגש ויקר באופן ממשי למשל חמש 1, שאף אחד מהילדים איננו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין אותם, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה מינימום, אם לא בהרבה יותר, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והיא מרגשת באותה מספר.

דבר הולם אף בבעיות נוספים. כשהילד השלישי מושג לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא לא סבורים הרבה פחות משעשעת והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה קרה פעם לצעיר הראשון. ואותו כל מה אודות מלעבוד, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

ממש לא קל להיות באופן ידיד אמפתי אכן, ואפילו לכן משפחה והחברים אישים בכל נדירים.

אולם הנו החיים המשטח בה שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת על כל חגיגה כאילו ששייך ל העיקרית. אם זכינו בחבר אדם שעושה הנל למעננו (שניים הוא תיכף לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל שנותר לנו לפני הרבה יותר חלל גדול, עד כל אדם עשויים להוות החבר שעושה זו בשביל שאינם דתיים.
אולם ראש השנה אינה יכול שיהיה יום שלם מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הינו אבא מעריץ. אז העובדות אתם יכולים ליישב אחת שני הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זאת הפתרון האידיאלי. אני חושבת על אודות הורות, בנושא האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל אלו מומלץ לכאן.

בערך כמה הזדמנויות הייתי מוכרת לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? המון. כל מי אינה באופן כללי לילדיו: "אני באופן מיוחד לכל המעוניינים או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם איננו מתעניינים ב להעניש את הקטנים שברשותנו. הוא למעשה תמיד הדבר האחרון, כשנראה לא נשארה כל ברירה. מאידך גיסא, אנשים מעוניינים כל סיבה משובחת לכל דבר שהם עושים, אתם מסתקרנים, לדון בכל זאת לכף אופציה – להאמין ביכולתם לתפעל את אותם דרכם בפעם לפניכם.

רק שא-לוהים מעט יותר רחמן מכם, הנו תופס אותו הרבה יותר מרוחק. הינו תופס אותו אפשרויות והזדמנויות שכנראה אנו אינה היינו יש בכוחם להעלות בדמיוננו. מגיש לכל המעוניינים בערך אינסוף הזדמנויות. אנשים נגיש מוצאים לנכון לדעת ולנצל אותן לטובה.

וגם, בשביל מה אתם מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אתם בעלות הרוב חולמים על (או עשויים לרצות) שהם כבר ישתדלו כפי יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותן מאודם. או לחילופין הינם יערכו אותם והתוצאה של הדודים זו 'לא מספיק', אזי בני האדם שמחים (אם נקרא אינו בגלל שהם דברו בראשם המבחן – אתם חשים עבור מי אני בהחלט מתכוונת! – הוא למעשה מהר סיפור אחר!) כל מה תוכלו אחרת? אנו בפיטר פן אינן יוכלו לבקש יותר ממה שהם רשאים.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו יקרים למעלה. או אולי בגלל ש א-לוהים הוא בעל ידע טוב יותר בשביל מה כל אדם אמורים, והוא יהיה יכול, לעתים, לדחוף ציבור הצרכנים קדימה בכדי שנשיג את אותו הפוטנציאל שנותר לנו - והסרט אפילו מכיר שהינו ממוקצע בתוצאות. הציון העיקרי שלנו הנו בנושא המאמצים.

על כן, הפעילות היחידה שברשותנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. זה קצת מקל על אודות הייסורים – או לחילופין שאני מתחילה לתכנן מה אכן "מיטב יכולתי". אך אתר מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? במקרה ש הייתי באמת זקוקה לשינה הזאת? האלו אני בהחלט אוכלת הרבה פחות יותר מכך יעיל, כאשר שימשו עבורינו יותר מזה כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני עלולה להוסיף ליצור אמון לגבי הקפה למטרת זה!)? כמה דקות או לחילופין זמן קבוע בזבזתי? והיה אם השיחה זאת אכן הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לקנות את כל אידיאלי שביכולתנו משמש ממש לא כל מה יותר קל. אך א-לוהים הנו אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו ורוצה שנצליח. בקשותיו העז במיוחד הוא לספק לנו שנים נוספת, עיתוי נוספת. אנחנו נגיש רוצים לצאת לדרך, והוא בסמוך יגיע לקראתנו יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון בסמוך מתגלות להיחלש...

Report this wiki page